Jobb och glöggkväll


får nöja mig med att älskling är här, vet att så många suktar efter honom! ;)

Okej nu är jag inte så pigg längre efter en lång dag på jobbet.. Rätt mycket folk också :) Jag har känt mig som en pratkvarn hela dagen, jag och alex fick liksom inte nog att tjattra som vanligt. Men som vanligt var vi team number one! Nu sitter jag och äter lasagne som jag snodde med mig hem från jobbet, lat*! Ska små fixa lite i lägenheten med ljus och göra det lite mysigt. Ska ha glöggkväll här! Emelie och hennes pojkvän och hans kompis kommer hit :) Ja se på fan nu är jag ensam kvar som singeljävel bland mina närmaste ;) hoho!! Men är jag inte singel så klagar jag på att jag vill vara det och tvärtom. Jag får lära mig att leva i nuet och vara glad ändå. och visst är jag glad idag :D

Nu måste jag diska och sätta på grymt hög musik! puss o kram leksaksbanan.. haha skoj! ;)


Kommentarer
Postat av: My

Min bror :)

2009-12-12 @ 21:43:46
URL: http://mykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0