Julklappar utan julpapper går inte..


Godmorgon alla solstrålar!

Jag mår bättre, mycket bättre.. Jag är glad och vädret är ju helt underbart.. Ska bara fixa med naglarna sen ska jag gå ut. Behöver frisk luft och ljuset. Måste köpa julpapper och tejp idag så jag kan slå in julklapparna. Kanske dags att börja?! Jag har en förmåga att skjuta saker framför mig, jämt. Har ju lilla julafton redan imorgon och inga av de paketen är inslagna än. Men det gör väl inget, ni kan väl ta det direkt i handen?! :P Nej jag skoja bara, självklart ska en julklapp vara inslagen. Stora delen av själva paketet är ju att öppna det fina julpappret. Eller har jag fel?

Jag har kommit på en sak till jag önskar mig, en termometer så jag kan se graderna framförallt ute :) Ja kanske lite udda present att önska sig, men jag tycker det är så svårt att klä sig genom att bara titta ut. Nu ser det varmt ut om jag tittar ut eftersom det är fint väder och solen ligger på. Sen kollade jag på väderprognosen idag i mariefred och då stod det -7 grader. Så ja en termometer önskar jag mig tomten.

Nu ska jag sätta lite fart, var glada idag :) Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0