Känslor spelar man inte med...

Ja då har man fått lite mat i magen och mysigt besök av mamma.. Vi kollade på massor av bilder och filmklipp som vi skrattade åt.. Herregud vad påhitt det finns på nätet. Nu har jag nyss kollat på paradise hotel. Bra att Francesca åkte, hon var lite väl eldad tycker jag. Gillade Catja jättemycket i början men nu tycker jag att hon kan åka ut hon med.

Jag vet inte, jag går inte riktigt ihop med detdär programet. Javisst är det sjukt kul att sitta och titta på, se allt bråk och alla intriger. Men vart finns svagheten och alla känslor?! Det är ju ett spel så man måste väl spela fult för att vinna, men hur orkar man med det egentligen? Såra andra människor.. Mår man bra av det själv innerst inne? Jag vet inte om ni håller med mig eller om det bara är jag som är väldigt känslosam.
Först bodde ju Catja med peter som fick rätt starka känlsor för tjejen, hon sa själv att det inte var någon kille för henne. Men hon bodde ju kvar med honom för att hon visste att hon alltid skulle vara säker med honom. Han skulle ju aldrig svika henne. Sen väljer hon andreas i en parsermoni framför ögonen på honom efter lite ihopsnackande. Fyfan nej sånt gillar jag inte. Okej det är ett spel men det spelas av människor med hjärtan och känslor.

Mitt huvud dunkar som satan, men kan inte ta någon värktablett förens jag går och lägger mig. Sitter väl uppe en stund till sen blir det sova, hoppas verkligen jag får sova en hel natt nu och är piggare imorgon. Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0