Körtelfeber + alex = sant

Febern har lugnat sig men kroppen är helt död, så nu har vi konstaterat att det är körtelfebern som spökar igen. Jahapp då äre bara att ta det lugnt i en månad till då. Jävla skit! Tur att jag har alla mina älskling runt omkring mig som får mig att se det ljusa. Utan er så vet jag inte vad ..

Haft en riktigt jävligt tråkig dag måste jag säga.. Usch! Nu väntar jag på mamma som är och handlar åt mig.. Ska laga något att äta när hon kommer. Håller på att dö av hunger!! Sen blir det väl att kolla på serier och läsa böcker resten av kvällen. Blir hemma imorgon också! Hoppas att jag vaknar något piggare imorgon så jag kan jobba i helgen och att min glöggkväll blir av :) och nej jag smittar ingen!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: my

Stackare :( Vi får ses när du känner dig bättre tycker jag <3

2009-12-11 @ 14:39:15
URL: http://mykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0