Lalala

FJORTON ÄR:

1. Är du snygg?  avgör då inte jag..
2. Är du fet?  nej
3. Är du en sportfåne? nej, men tycker om att träna
4. Är du rolig? jag har sjuk humor ..
5. Är du feg? händer typ aldrig
6. Är du törstig?  nej har nyss druckigt ett glas vatten
7. Är du 16 år?  nej
8. Är du rik? absolut inte
9. Är du fattig? ah för det mesta
10. Är du smart?  jaa
11. Är du ret-sugen? jag är alltid ret-sugen
12. Är du shoppingsugen? alltid
13. Är du saknad av någon? Ja mamma
14. Är du hungrig? nej har nyss ätit

FYRA SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej
2. Skulle du vilja väga mer?  Nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ja
4. Skulle du dricka dig full nu? haha nä

ÅTTA KAN:


1. Kan du vifta på öronen? nope
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? omöjligt!
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? ja klart
6. Kan dina vänner lita på dig? ja
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? redan gjort
8. Kan du suga? klart jag kan!

FYRA ANTINGEN ELLER:


1. Pierca tungan eller näsan?  har båda, men måste jag välja så tungan
2. Vara seriös eller rolig? rolig
3. Brinna upp eller drunkna?  guuud vad svårt. inget tack!
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar

SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? jag tycker om många människor
2. Sol eller måne?  sol
3. Vinter eller höst?  höst
4. Soligt eller regnigt? soligt
5. Är du uttråkad? nej

OM MIG:


1. Hur mycket är klockan just nu?  21.08
2. Vart vill du bo? sverige
4. Vill du gifta dig? vet inte
5. Är du kär? nej
6. Favoritårstid? vår/sommar

HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:

1. Kysst någon? jaa
2. Blivit kramad?  jaa
3. Känt dig fånig? nej
4. Saknat någon? jaa
5. Ljugit? nej
6. Haft sex? ja
7: Finns kärlek? jaa den finns någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0