Le!


Mitt förra inlägg vet jag inte ens varför jag gjorde. Ni som är fan av twilight kan säkert redan allt och ni som inte är skiter nog fullständigt i detdär :P Men jag älskar alla karaktärer och de är ju så otroligt snygga och gör grymma jobb för att få fram så magiska filmer. Så det tackar vi för.

Jag har bara myst omkring hela kvällen i min flieströja, mår lite bättre men är fortfarande trött. Jag har kollat på paradise hotel och gud så spännande det är. Undrar vad som kommer hända nästa vecka när en strippa kommer in ;) tror hon var det, hon skulle lära alla strippa så antar det.
Imorgon ska jag sova ut, äta god frukost, måla naglarna och sedan kila ner på stan och fixa lite stuffs.
Jag borde vara helt nerbruten och förstörd, ledsen och utmattad, negativ och glanslös. Men det är jag inte, jag är glad trots att jag har det tufft med körtelfebern och jag är lycklig att jag har så fina människor runt omkring mig hela tiden. Sen något jag lever på varje dag är att le.. Att jag ler är min kärlek till alla människor därute. och det bästa jag vet! så le mer alla värdefulla människor!

Nu ska jag snart sova, så passar på att säga godnatt och dröm söt. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0