Lucia på fängelset!



juste juste juste glömde ju och berätta den mest intressanta saken som hände mig idag! :D haha .. Prästen från mariefred ringde mig och frågade om jag ville vara lucia på fängelset på söndag.. Shiit vad coolt tänkte jag, dels för att jag aldrig varit lucia och dels för att det var för fångar jag skulle få glädja upp med min otroligt hemska sångröst och mitt darrande när jag skulle vara apnervös. tråkigt nog jobbar jag på söndag så det blir inget av det. Jag tipsade om två andra tjejer så det kanske blir er istället :) Jag skulle gärna vilja ge ett luciafirande till de som sitter på anstalten. Men jag skulle vara så nervös så likabra att jag jobbar på söndag.

alexandra kommer aldrig vara lucia = alldeles för nervös!

Kommentarer
Postat av: Stina

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ahahahahaaha!!!!!!

2009-12-08 @ 23:16:23
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0