Lyckad omelett med mitt humör!

Okej kan ni skilja på vem som är kock och inte, och vem som har tålamod och inte?!

Såhär ska den se ut och är gjord av A :) Han hade tålamod och vänta....


Jag fick damp* som vanligt när jag gör omelett och hackade sönder hela innan den ens var klar. haha men gott smakade den och det var ju ändå samma saker i den. Lär ju smaka lika gott om den är hel som sönder?! eller?!?

Filmen var helt okej, kanske lite sorlig sådär så var nära lite tårar i ögonen en stund.. Men det fick man ju skit för direkt.."sån jävla mes du är!!!" jag undrar vem som är mes av oss två? ;)

Nu ska jag borsta bort min tuppering jag har i håret och sen hämta en kopp te. Ska försöka sova tidigt ikväll, men det är ju paradise hotel kl 22.00 så vi får se vad som lockar mest. Haft en otroligt bra helg iallafall.. Nästa blir nog ännu bättre. Och nu längtar jag massor till julafton, men vart är stämmningen? vart är julen? vart är snön? vart är kylan? Nej det känns lite depprimerande faktiskt.

Jag är galet sugen på harry's på Onsdag, men nej jag varken vill eller får dricka så då känns det inte så värt att lägga ut så mycket pengar. jag kör på en mysig hemmakväll istället med glögg..
och nu känner jag att jag har pratat alldeles för mycket och inte ska prata mer, eller skriva*

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0