Mina hjärtan är påväg!

Hela min dag har varit mysig :) Har varit ute i anders hus med alex, marcus, krille, anders och hans pappa. Vi fikade på mina bullar och kaffe. Och medans grabbarna gjorde manligt jobb satta vi upp julstjärnor i hans fönster. Herregud vilket läckert hus han kommer ha sen. Riktigt snyggt!

Nu är jag hemma och har städat upp lite, väntar på stina! Vi ska ner och handla till ikväll och sen ska vi laga mat och vänta på emsan. Min kväll kommer bli bättre än någonsin. Med mina två största hjärtan. Min kärlek till er är obeskrivlig♥

Kommentarer
Postat av: MADELEINE

jaa visst är den söt:O Åt frukost ihop idag. skit mysig. Ny bästis haha:)

2009-12-19 @ 16:56:13
URL: http://maddeskoldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0