Mysig middag med ett mysigt litet par!

godagens såhär en tisdagkväll! gud vad veckan kommer gå snabbt, det är redan Onsdag imorgon!! Idag på dagis tog jag och susanne med oss 7 barn och hade hinderbana i skolan. De har en timma på sig att bara springa runt runt runt vilket de verkligen behöver. Jag tänkte mig rena barnmusiken till men icke, det var samma musik som spelas på krogen i princip.. Ni anar inte hur fest sugen jag blev, haha kanske inte så bra kombination när man ska vara fröken till små barn.

När jag slutade så gick hem till alex oxh marcus och höll alex sällskap lite som hade haft så tråkigt hela dagen. Efter en stund kom marcus hem men han stack lika fort för han skulle träna. Tiden gick och vi satt och snacka och skratta som vanligt :) Sen kom hennes kära man hem igen och då skulle de laga middag och då frågade de om jag vill äta hos de. Självklart ville jag det, eftersom det är så tråkigt att äta själv och sen mår jag inte på topp just nu så kul med lite sällskap. Så tack för middagen! en sak till....ni är så söta så jag skulle kunna ha er infilmade på band som skulle rulla hemma hos mig jämt (a) hihi!!



Nu ska jag stoppa ett tuggummi i munnen och hoppa in i en lång och varm dusch. Gud så skönt! Kanska skriver sen.. Vill så gärna skriva av mig men jag kan liksom inte just nu. För viktiga saker som är för personligt. Inget jag ens pratar om. Det gör för ont.. Blir nog att plocka fram papper och penna istället. aja skitsamma! pok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0