Ny vecka

Då var det dags för en ny vecka och enbart 2 veckor och tre dagar kvar till julafton. Helt sjukt!!!!! Men egypten närmar sig också så jag klagar inte :D .. Nu ska jag föna håret och sen sticka till dagis och träffa alla älskade ungar. Är redo för en ny vecka med galenskaper, fula ord, fina ord, tusen teckningar och agera vuxen!

Vid 14.00 måste jag sticka in till eskilstuna på ett ärende. Känns inte alls lockande men jag måste, jag behöver det! Är hemma vid fem igen och då väntar gymmet. Ha en bra dag! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Emberlie

Hej Alexis! Hoppas allt är bra! Tänkte fråga hur man gör sånna där stjärnor du gör. När man skriver, alltså;)



Ha Det Bäst!

/Emberlie

2009-12-07 @ 17:47:00
URL: http://emberlie-cafe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0