Onsdagmorgon och trött

Gud jag är så trött och har fruktansvärt ont i kroppen. Har även blivit lite förkyld och fått ont i halsen under natten :( Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk nu. Jag kilar iväg till dagis så får vi se om det blir värre. Men förhoppningsvis bättre :) Idag ska äntligen mamma med och träna, kors i taket säger jag bara.. Hon är så himla duktig nu måste jag säga, jobbar svin mycket runt om i hela sverige och sover inte hemma så mycket i veckorna, slutat röka har hon också och nu ska hon ta tag i träningen igen.

Nu ska jag ta och borsta tissingarna och sen sätta på mig något riktigt bekvämt. Hörs senare.. Puss!


people always leave, jo stämmer ju faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0