Pigg

Jag kunde sova en timma till om jag ville imorse, men var så himla pigg.. Är inte van att sova så mycket på tre dagar. När normalt mitt schema rullar hela tiden när jag är helt frisk. Nu har jag iallafall vikt all tvätt som jag inte han igår. Sen har jag lyckats klämma i mig min frukost och tagit mina vitaminer också (a) Ska strax måla naglarna och städa upp lite här eftersom jag troligtvis får gäster ikväll.

Längtar till jobbet lite faktiskt, ska jobba med alex idag också för vi har en bokning kl 12.. På hur många vet jag ej, eller om det är mat eller fika som ska serveras. Måste bara säga att jag blir tokig på detta höstväder. Bara regnar och geggar hela tiden. Men jag läste att nästa vecka blir det kallt och ska snöa.. Woohooo! Men kom ihåg att jag sagt dethär för nästa vecka kommer jag klaga sen när jag är ute och leker med barnen. "Fan vad kallt det år, mina tår fryser sönder!!" hahah sån är jag helt enkelt..

Förövrigt är det 25 dagar kvar tills vi åker till egypten :)
Bilden är från Hurghada dit vi ska!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0