Pulka-race

Vilken dag alltså! Började dagen med att vara ute hela förmiddagen med ett gäng ungar, vi åkte pulka och stjärtlapp och ja, jag var aktiv ;) men efter ett tag började jag frysa ordentligt om tårna. Kände mig nästan som en michelingubbe med alla kläder som jag hade på mig. Eftermiddagen spenderades inne med massor av mys, vattenfärger och sagoläsande i mysrummet.

Willima till mig:
- Du är sånhär konstig för du är mörk på huden och vit på handflatorna precis som Rahim (han är blåneger) och sen är du smal!!

hahaha herregud vad jag skratta.. så brun är jag inte så man kan påstå det, men till skillnad mot de som inte ligger i solarium så kanske jag är brun. Men inget jag tänker på själv. jag älskar william!

När jag skulle gå hem så fick jag knappt gå för tjejerna för de höll fast mig och skulle promt följa med mig hem, när jag slitit mig loss och de andra fröknarna fått hålla i de inser jag att jag tappat min nykel till hänglåset som sitter på mitt skåp. (har den alltid i bh:n) ... Så då vare bara att börja leta för kunde ju inte åka hem utan jacka och väska :P Men som tur var hittade vi den under hyllan i hallen. Sån tur!
Sen kl 3 har jag kutat runt som en dåre och fixat det sista med alla julklapparna och gud så jag har fyndat. Är faktiskt riktigt nöjd nu. Nu ska bara alla slås in. Herrejösses.. Har 17 julklappar som ligger överallt i hela lägenheten.

Ikväll kommer bli sköta-om-sig-själv-kväll.. Ska bada, köra hårinpackning och fixa med mina naglar!
Nu måste jag laga middag innan jag svälter. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0