Ren tjej från droger

Godmorgon såhär på en tråkig och grå trist lördagmorgon! Perfekt för en dag i skärholmen för att handla julklappar :) Ska bli riktigt kul faktiskt. Vi får se hur många jag kommer stöta på eftersom det är många som ska dit och handla idag. Längtar hur mycket som helst till ikväll :D räknade ut att det är 5 veckor idag precis sen jag drack senast. Inte en klunk alkohol har befunnit sig i min kropp. Jävligt skönt faktiskt. Det var 2 veckor sen igår jag slutade röka också. Vilket jag ska försöka att inte bryta ikväll när alkoholen slår in. fyfan vad dum i huvudet jag är om jag sumpar det.

Nu kommer mamma snart så bäst att hålla sig beredd. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0