Så fina!

Först och främst måste jag säga att det var riktigt trevligt och mysigt igår :) det tackar jag för och hoppas det blir fler gånger!!

Vaknade med superhumör och har fortfarande grymt humör :) Jobbet gick bra som vanligt och jag trivs verkligen där. Känner mig helt sprallig i hela kroppen, vill träna ikväll men får hålla mig lugn med det.. A kommer över snart och då ska vi laga omelett och kolla på en thriller, mitt val så hoppas fasiken den är bra. Brukar inte vara så bra på att välja bra filmer om jag säger så. haha!! Men det känns som turen är med mig nu alltså.

Imorgon är det tillbaka till dagis, ska bli jättemysigt och umgås med alla barnen igen. På tisdag blir det julavslutning i skolan. Och så rullar nog veckan på rätt fort. Nej nu måste jag stänga ner här innan herrn kommer. Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0