Saker som går sönder

Dags att ringa hyresvärden på måndag tror jag. Min ringklocka har varit trasig den jag flytta in och flera gånger har det hänt att mitt besök stått utanför dörren en stund för att jag inte hör när det knackar (har alltid musik på när jag är hemma).. Sen imorse när jag gick upp skulle jag dra upp alla persiener och då gick den till golvfönstret sönder. Så typiskt! Nu kommer allt ljus att skina in tidigt på morgonen så jag blir väckt. Bra timing nu när jag har ledigt och allt. Får ringa och fixa detdär på måndag helt enkelt.

När jag ändå är ingång så måste jag ringa till tele2 och fixa min hemtelefon, ja tro det eller ej men jag har en hemtelefon som jag betalr för varje månad men den funkar inte längre :S Så har betalat i onödan i ca 5 månader nu. Vet inte hur många gånger mamma och farmor sagt åt mig att ringa och fixa den. Men jag är lat som vanligt och glömmer och är upptagen. Men det ska jag också ta tag i på måndag.

Nu ska jag slå in lite paket och sen blire nog fika på stan :) Hörs senare!

Kom ihåg att le mycket idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0