Sjuk igen?

Jag har fått feber och svullen hals :( SÅ JÄVLA TYPISKT!! Min största rädsla är ju att körtelfebern har blossat upp igen, men jag hoppas bara det är vanlig influensa jag fått av alla snoriga barn på dagis. Kan ju säga att det är mycket sjuka föräldrar och barn. Så äre väl överallt i hela sverige just nu? Men ändå hur kul är det, har nyss blivit lite piggare, börjat träna igen och sådethär.. skjut mig!

okej nej nu ska jag vara positiv.. Har tagit ett bad precis och nu dricker jag te.. Ska fan inte frysa mer tänkte jag :P Ska kolla lite på film nu och ta det lugnt, jag blir hemma imorgon och kryar på mig lite.. Hoppas jag hittar en tid i tvättstugan då också, lata alexandra har inte tvättat på 2 veckor .. ah jag har inga kläder att sätta på mig längre snart!


familjen för två år sen.. tänk om jag kunde vara så där smal nu!!

Nu saknar jag egypten så sjukt mycket, men snart så! Den härliga värmen och de turkosa vattnet. Få slippa detta skitväder för en vecka. Jag kanske får en ny kick..




Jag har riktigt dumma tankar i huvudet just nu,

vafan tänker jag så för?
Min mamma är färdig att döda mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0