Ska blir skönt med sömn i min egen säng även fast evelinas är bäst!


Nu är jag hemma, fick super god mat av kocken sen blev det en film. Men jag var ju sådär jätterolig eftersom jag har haft feber hela kvällen och en hals som ser ut som en groda så jag låg mest och sov på soffan. Men efter två timmars vila vare lite bättre och då gick vi ut i denna kyla och hämta ved. Sen satte vi igång lite tvätt och sen fick jag skjuts hem.

Nu sitter jag och halsar vatten, måste bli piggare tills imorgon! Men spelar ingen roll om jag har feber kommer ändå fira nyår med mina vänner och göra det bästa av kvällen. Det blir tre rätters middag också :D Men hoppas självklart att jag är feberfri så jag kan förtära lite alkohol.

Nu ska jag kika på lite roliga saker och lägga in mina nya kläder i garderoben. Senare blire boken och sängen! måste upp skapligt imorgon för att tvätta, måla naglarna, handla, göra mig iordning m.m.

Hoppas ni tar hand om er själva och är glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0