Snart helg..

Godmorgon!!

Sista dagen på veckan innan helgen, Fredag :) Så himla skönt, fast jag kommer sakna alla barnen. Ingen ville gå ut med mig ikväll, buuhuu!! Så blir kanske utgång imorgon istället eller så blir det tjejmys med alex och de..Men jaha vad händer ikväll? Det blir väl lugnt för de flesta skulle jag tro. Men vi får se vad som händer. Blir det inget skoj åker jag hem till mamma och pappa ett tag och äter och tittar på idol.

Imorgon ska jag och mamma till skärholmen och julhandla. Gud vad mysigt! Jag kommer bli helt lyrisk när jag ska gå förbi alla killaffärer. För er som inte vet så är jag väldigt attraherad av manliga kläder. Jag kan gå runt i en affär med killkläder jävligt länge, längre än i en tjejaffär. Så när det är dags att köpa presenter till min bror eller pappa så vet de alltid att det blir kläder och jag vill helst köpa med mig hela affären hem.

Ibland önskar jag att jag var kille och hade mycket pengar så jag fick köpa alla dessa snygga killkläder som finns. Ni kanske också har några sånna här konstiga saker för er?!

Nu ska jag iallafall borsta tänderna och sminka mig. Jag längtar till kaffet på dagis..Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0