Snart lov!


Nu har jag duchat och satte precis på en ansiktsmask :) Måste rengöras lite där med, tänk vad dåligt ansiktet lär må med allt smink man har på sig. Skulle aldrig falla mig in att sova med smink, har hänt ett fåtal gånger då jag varit riktigt full.. Annars händer det aldrig! Ska strax tvätta bort mitt gamla nagellack också och fräscha på med nytt.

Bara två dagar kvar nu sen är det jullov, ska bli skönt faktiskt.. Men kan inte riktigt förstå att jag kommer vara i egypten en vecka innan jag kommer tillbaka till dagis :D ska bli så skönt!
Ser mycket fram emot helgen!! Tror jag åker hem till mami och papi på fredag och äter middag som vanligt, måste fixa lite saker också och det kan jag bara göra hos de.. Sen på Lördag kommer älskade stinis till mariefred och så ska hon, jag och emelie har våran egna julafton.. Vi ska äta god middag, mysa och öppna våra julklappar. Spännande!!

Imorgon blir en häcktisk dag, hur ska jag orka?! Först dagis hela dagen med massor av barn, sen direkt hämta arthur när jag slutar på dagis för att sen hämta hugo i hjorthagen. Sitta barnvakt till kl 5 halv 6 ungefär. Sen hämtar min farbror mig och så åker jag hem till mina kusiner och ska sitta barnvakt åt de resten av kvällen för min farbror och faster (ingift) ska på julbord .. Så snacka om fullproppad dag med barn! Men jag tycker ju om det så :)


Nu måste jag tvätta av masken. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0