Sötare ungar får man leta efter!


tänk vad mysigt med en bebis!

En lite söt sak gav ifrån sig en stor rap!
Han: Ursäkta min dåliga franska din gamla gumma...

"Dina tuttar kliar och du kissar mjölk"

Jag förvånas för varje dag och det är alltid lika roligt :) När jag slutade idag så möttes jag av emelie, vi tog en liten promenad och sen gick vi hem till alex & marcus och kramades.. Så glad att ha dig hemma stumpan!
Jag ville ju egentligen gå ut ikväll men ingen ville det så det blir imorgon istället, så innan blir det tjejmys med emsan, alex, my, jessica och carro! Sen blir det bk!

Nu är jag och emelie hos mig men ska gå upp till henne och käka middag och kolla på idol. Så blir ej ensam ikväll, gud så skönt! Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så liten han va där!! Älskade skitunge som blir hela 3 år nästa lördag!! :O

2009-12-06 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0