Stora bröst?

Gud vad skönt det var att sola, vill inte gå där ifrån. Nu längtar jag till egypten hur mycket som helst! Snart snart snart, bara 17 dagar kvar :D
Mamma kommer om en stund och så ska vi åka till strängnäs med mammas dator. Jag måste köpa en svart bh också.

På tal om bh som hör ihop med bröst så drömde jag en jättehemsk mardröm om att mina tuttar blev jättestora. Verkligen jättestora. Jag som är van vid mina var helt förstörd och bara låg hemma och grät och vill inte gå ut. Kunde inte få på mig några tröjor som jag hade och de var bara helt ivägen. Så när jag vaknade helt kallsvettig så insåg jag genast att de var mina vanliga som satt på mig.. pust! haha gud så skönt tänkte jag och så somnade jag om.. Skum dröm, jo jag vet!


Jag har panik över juldagen. Vart man än ska krävs det biljetter och jag har absolut ingen aning om vart jag ska vara eller vill vara. Det börjar ju närma sig nu vilket betyder att biljetterna börjar ta slut. Jag börjar få riktig panik. Vill vara med alla vännerna men ändå ha action liksom. Men alla ska vara utspridda. Jag hatar sånthär. Funderar ärligt på att bara skita i allt när jag känner såhär.

Nu måste jag hoppa i kläder, för nu kommer mamma snart. PoK!

Kommentarer
Postat av: martin!

haha, den där drömmen har hänt mig också.:)

2009-12-26 @ 23:27:55
URL: http://strayboy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha skit läskigt! :P

2009-12-26 @ 23:30:42
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0