Tacos Tacos Tacos

Nu har jag torkat, damsugit och skurat hela lägenheten, och ja den är ju rätt stor så!! Det luktar citron och det är hur fräsch som helst överallt nu. När jag var klar så lagade jag tacos och det har jag precis tryckt i mig ;P hade även i mozarella, gud så gott det är..


Sen var mamma här för en stund sen, hon hade varit på ikea och köpt massor av ljus till mig (eftersom jag typ förbrukar 5-10 ljus nästan varje dag) Hon hade även köpt stora ljus med ros-doft och vanilj-doft! Min mamma är så himla gullig♥

Imorgon ska småttingarna gå lucia tåg för sina föräldrar och syskon, ett datum jag sett fram emot för att de är så bedårande söta och så himla duktiga på att sjunga. Sen kom smällen när jag kom på att julavslutningen i skolan också är tisdagen den 15 december.. Jag tänkte från början hoppa skolan och vara på praktiken istället, men efter lite tanke så tog jag det tunga beslutet att jag var tvungen att missa småttingarna för skolans skull..
Men åter igen så har jag världens bästa och snällaste mamma. Jag ska kolla på luciatåget och sen kommer mamma och hämtar mig och kör mig snabbt till eskilstuna. Två flugor i en smäll!! :D Så nu är jag en glad tjej..

Jag är så förkyld att jag låter som en helt annan människa idag.. Får tillochmed lock för öronen, så förkyld är jag.. Måste gå och snyta mig nu och ta lite näsdroppar. Sen ska jag lägga mig i soffan och läsa. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0