Torsdag!

jag vill ha en till kryssning efter julen!


Trött trött trött trött, det blir en stor kaffe när jag kommer till dagis!
Tur att det är fredag imorgon så man får lite helg, det är min jobb-fira helg också så det blir kanon. Ska åka med mamma och julhandla i skärholmen på lördag och imorgon kväll blir det förmodligen utgång. Eller blir den av på Lördag :) Länge sen nu jag var ute, så det ska bli riktigt kul! Dansa loss lite, jag ska självklart ta det lugnt med alkoholen så jag inte gör illa mig själv ibörjan. Måste ju vara frisk som en nötkärna på juldagen ;) ..

Idag kommer malin (min naturkunskapslärare) och hälsar på mig på dagiset för att se hur det går och hur jag har det :) malin är så bra så det är tur att de är hon som de skickade till mig! Klockan 3 ska jag gå och sola och sen blir det träning ikväll.

Nu måste jag göra något åt mitt stora ruffs i håret som sitter i en bulle efter natten. Ha en bra dag och en sak till!!! SÄTT PÅ ER KLÄDER SÅ NI INTE FRYSER IHJÄL! hihi.. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0