Underbar kväll

Helt underbar kväll har jag haft hemma hos familjen hellqvist :) det tackar jag för! Så jävla rolig familj, kan inte sluta skratta alltså.Vi åt tacos och sen kollade vi på idol. Fyfan vad sämst att tove åkte ut, hon skulle VINNA HELA SKITEN! Så nästa fredag blir det då ingen final för min del, jag ska ha glöggkväll hos mig istället. Så ni är välkomna om ni inte heller har lust att titta ;)

Galet vad roligt Cirkusmöller är alltså, exakt min humor :D skrattar oavbrutet hela tiden. Älskar det!
Nu ska jag hoppa i sängen för ska hämtas av mamma imorgon 10.30. Puss & Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: emelie

vad du är göllig!! tycker om din familj med! <3<3

2009-12-06 @ 22:18:05
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0