Varning för negativt

Jaha då har man haft en rolig natt med feber och en förjävlig värk i hela kroppen. Hur jag än låg eller om jag var uppe och gick så ville den inte ge sig. Kändes som någon slet stycke för stycke från min kropp. Jävligt läskigt faktiskt.. Så mycket sömn inatt blev det då inte. Har inte lika mycket feber nu tack och lov. Får se vad jag har när värktabletten går ut klockan ett.. Jag vill så gärna vara frisk till helgen!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid mellan 11-15.. Hoppas Hoppas så jag får dethär gjort. Sen ska jag ringa mamma och be henne åka och handla åt mig, saknar massor i mitt kylskåp och är för trött för att gå ner och bära hem allt själv.

Jaja fan vad roligt inlägget blev att läsa. Bara massa negativa tankar, men ja så blir det när man har forbi för sjukdomar. Jag tror seriöst jag ska sprängas i luften när som helst. Pusshej!


UPDATE: självklart fanns det ingen tid i tvättstugan på hela dagen.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0