Vill ha solen!

Någon film har det inte blivit och inget affären. Jag hatar sånnahär dagar när man går runt som en zombie och vet liksom inte riktigt vad man ska göra. Jag kommer på mig själv hela tiden med att bara sitta och stirra rakt ut på ingenting. Tankarna går i högvarv och de försöker dra ner mig till mörkret igen. Men icke att jag ska bli depp nu! Jag är ju fortfarande frisk hallå!!

Jag har iallafall lyckas tagit mig in och ut från duschen, nu sitter jag och samlar mig för att föna håret och sminka mig.. Jag oooorkar inte! Tänk vad skönt med någon som bara kunde komma och fixa med en. Viiiips så var allt färdigt.

Det är 12 dagar kvar till egypten, och ja det ska bli så fruktansvärt skönt! Sol, värme, bad, paradisvatten! Att bara strosa omkring i bikini och solglasögon i den varma sanden. Snart är jag där, 12 dagar kvar!


thailand 06/07

det kommer tydligen ingen som ska fixa iordning mig så jag får göra det själv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0