Vinterland



Godmorgon mitt i vinterlandet, visst är det härligt!? :) Får jag tid och hinner skaffa mig ett par termobyxor till helgen blir det nog lite pulka.. Ja jag är så mycket barn som man kan bli och kommer nog alltid finnas ett barn i mig! Jag är trött och dunder förkyld fortfarande, men det ska vi jobba bort under dagen. Tillbaka till träningen ska jag.

Efter dagis idag måste jag handla de sista julklapparna sen ska jag gå och sola, det var ett bra tag sen nu. Hoppas på att få en myskväll också.. Nu måste jag klä mig varmt för ungarna på dagis. För vi lär ju åka pulka och ha snöbollskrig...

adjökens

Kommentarer
Postat av: MADELEINE

men du har väl fin mage? Det är egentligen en klänning:D tack så mycket:)

2009-12-16 @ 16:52:37
URL: http://maddeskoldin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

nej inte längre ..men jag kanske inte ska klaga! men är inte nöjd längre iallafall.. Men jobbar på det :) Jaha då vet jag vilken det är, den är från gina va?

2009-12-16 @ 16:55:12
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0