Andra praktikdagen

Dagen
Haft en jättekul och lärorik dag :) Alla eleverna från hälsa & kroppsvård från st: eskil var där idag. Så det var massa tjejer i min ålder som jag hade skitkul tillsammans med. Så himla kul att träffa nytt folk. Jag vill fan byta stad, skola, land byta allt. Men iallafall... Jag fick lära mig bodyscrub som jag fick göra på en utav eleverna. Jag fick även massera och vara med på ansiktsbehandling. Sen så kollade jag på när Paulina gjorde öronljus, vilket hon ska testa på mig nästa tisdag :) Imorgon kommer jag gå lång dag igen , alltså till 6. Idag fick jag sluta redan vid fem.

Träning
När jag kom hem så var det att ställa sig vid spisen och laga iordning maten och sen sticka direkt och träna. Han dock inte äta, men det gjorde inget då maten var färdig sen när jag kom hem. Nu ska jag bara koppla av för jag är helt slut i kroppen. Ska måla naglarna med vanligt nagelförstärkanden nu samtidigt som jag ska titta på andra avenyn :D

Som ni kanske har märkt har jag börjat med lite rubriker. Bra eller dåligt!? Vi får se om jag trivs med det..
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0