Danneel Harris






Danneel Harris är förjävla snygg alltså! nog en av de snyggaste tjejerna jag sett i mitt liv.
jag vill ha hennes leende och hårfärg (!!!)

Det gick jättebra och jobba idag :) riktigt roligt och jag lärde mig jättemycket av datorprogrammet man använder sig av. Det är mer än vad man tror att jobba i en videobutik. Väldigt mycket att tänka på och lära sig. Men det ska jag nog klara av. Ska jobba redan på Fredag igen och jag fick massa beröm att jag var jätteduktig och så :D

Just nu kollar jag på beck - skarp läge! Jag hatar verkligen kvinnomisshandel, att det finns män som tänder på att slå sönder sina kvinnor. Hur fan kan man vilja slå någon man älskar helt blodig för att sedan bryta ihop och be om ursäkt? nej fyfan sådant gillar jag inte.

Ska nog hoppa direkt i sängen när beck är slut, måste ju vara pigg imorgon när det är första dagen på praktiken. Kommer ju gå sena dagar också. 10.00 - 18.00! men vissa dagar kommer jag sluta tidigare för att hinna med dansen och lite så .. nej nu börjar beck igen :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: anonym

En av de snyggaste tjejerna du sett i ditt liv ???

Titta dig i spegeln så ser du en snygg tjej till









2009-02-02 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0