du har bara ett liv!

Kollar på beck-gamen och äter popcorn :) älskar beckfilmerna och jag älskar att sitta uppe hela nätterna. Men inatt kan jag tyvärr inte sitta uppe hela natten då jag ska upp halv 9 imorgon bitti . Ska nämligen in till eskilstuna på möte på MDH med vår designer, vår prototyp är nämligen klar :D så galet spännande! Efter mötet ska vi sätta oss på ett fik och planera inför mässa, lägga upp säljmanuset osv. Blir väl chailatte för min del dårå .. mumma!

Sen imorgon kväll ska jag förmodligen hem till baby och sova där :) ska bli så himla mysigt! var länge sen nu.
Föresten!! min faster har fått kattungar igen :D eller ah inte hon, men katten :P det är en kolsvart än så länge.. jag tror jag dör !! svarta katter är det finaste som finns. Nu ska jag hämta tuggummi i hallen. pusspuss



SLÖSA INTE DIN TID ATT TÄNKA PÅ ONÖDIGA SAKER

Kommentarer
Postat av: A. Wibring

wallander<3 säger jag bara :D

2009-02-15 @ 22:39:13
Postat av: alexandra

ja Wallander är minst lika bra :)

2009-02-15 @ 22:45:46
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: louise hanisch

jättefin bild gumman! :) <3

2009-02-16 @ 10:35:30
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0