fix inför kvällen

Vaknade för ett tag sen, kunde inte sova.. Halsen gör mer ont när man ligger ner så då är det likabra att gå upp och börja fixa inför kvällen. Det är ju en del kan jag ju säga ;) Men emelie ligger fortfarande kvar i sängen och sussar gott.

planering inför dagen:

-fixa med huvudrätten
-göra efterrätten
-städa lite i lägenheten
-tvätta
-måla naglarna
-duscha
-förbereda lekarna/aktiviteterna

tråkigt att alla mina närmaste inte kunde komma :( men det är ju nästan alltid så att alla inte kan komma. Men 7 stycken blir vi iallafall vilket ska bli jätteskoj !!

Fick min tröja igår av Saga också som hon köpt i stockholm åt mig. så himla gullig alltså! Liksom hon ser en tröja hon tycker skulle passa på mig så köper hon den. är det inte gulligt?! kommer bilder på den senare idag om jag hinner.. annars blir det imorgon. Nu ska jag börja fixa lite smått. och håll tummarna för mig nu att jag inte får feber under dagen/kvällen.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0