Goooodmorgon!


Gud så tidigt jag är uppe idag..vergkligen jätte usch! Börjar ju egentligen inte förens kl 10.00, men idag ska jag göra blodprov och kolla så min kropp är okej när jag äter min medicin "Roaccutan" mot akne. Jag har nämligen ätit den i fyra veckor nu. Så därför måste jag vara på vårdcentralen innan kl 8 för att få en tid. Men sånt brukar gå relativt snabbt.

Är spänd på Gina måste jag säga.. det pirrar i min mage (: men det kommer bli riktigt skoj tror jag. Får träffa några av alla mina små hjärtan från klassen idag. Hoppas på Louise, Freddie, jesper, morgan och emelie! eller snarare de är de som jag får möjligheten att stöta på då alla andra inte syns till. Men jag ska iallafall luncha med Freddie idag vilket alltid är lika trevligt.


Kul att jag igår hade 2800kr, men idag har jag ynka 300 kr. Mycket gick åt den där äckliga onödiga räkningen till securitas och sen så lite pengar till mamma som jag var skyldig henne. Men jag får väl leva med det och fortsätta jobba på.

Nej nu vaknade min bror och mamma, så ska hålla de sällskap när de äter frukost. Skriver senare eller ikväll.
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Pierre

fyfan va du gråter över din securitasräkning helatiden då

2009-02-24 @ 02:10:11
Postat av: Max

Roaccutan (isotretinoin) resulterade i hjärnskador hos samtliga försökspersoner



länk till bild från studie, hjärnscanning

http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/content-nw/full/162/5/983/F3



länk till studie

http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/content/full/162/5/983





2009-06-07 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0