hot om skottlossning på st:eskil

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4325386.ab

skottlossnings hotet har gjort många rädda...men tydligen har de gripit en 21 årig man nyss som erkänner att det var han som ligger bakom hoten. Han ville bara skoja säger han.

Usch jag tycker synd om alla elever och framförallt mina vänner som har fått vara med om detta. Jag skulle aldrig vilja gå tillbaka till skolan i tro om att han skulle komma och skjuta ner någon. Nu visade det sig ju att det bara var någon som skojade. Men kul skämt liksom. fy vad läskigt!

Just nu sitter jag här och dricker te på praktiken, lugn och skön dag!
Men det är verkligen dethär jag vill jobba med. Tycker det är så himla kul.
Nu ska jag in och kolla på en behandling. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0