jag har hittat tillbaka

Nu är jag tillbaka igen, läget är stabilt!

Idag var sista dagen på praktiken på Carino Spa & Clinic.. Både sorligt och skönt. Som jag nämnde tidigare skulle jag vara där i 5 veckor. Men det händer inte så mycket där på dagarna så det blir lite drygt att ha det så i 5 veckor. Så därför kommer jag att vara på Gina tricot 3 veckor efter lovet :D Ska bli riktigt skoj då det är en av mina favorit affärer. Kommer bli helt galen av att packa upp massa nyheter och liknande. Men jag har inga pengar så här blir det ingen shopping!

Mamma och christoffer var här nyss och hälsa på :) men de åkte nyss för att jag alldeles strax ska cykla ner till jobbet. Ska jobba till 21.00 ikväll.. Så har ni inget att göra ikväll så kom ner och hyr en film hos mig ;) hihi.. Efter jobbet blir det nog en sväng hem till hampus för lite chill med emelie. Hoppas jag får sällis inatt också.

Nu måste jag sticka. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0