jag vill ha ..... ni kan inte gissa!

Har inte haft så mycket tid och skriva.. men nu ska jag försöka sammanfatta mina dagar i kort form :)
Hela helgen har jag varit sjuk vilket inte har varit så roligt, febern har pendlat och en grym förkylning. men igår så var det ju arbete så det var bara att kämpa sig igenom dagen. Vi hade lunch rekord på en lördag, vi har normalt mellan 35 - 40 luncher på helgerna och igår hade vi hela 106 luncher.. det var helt sjukt och jag trodde jag var död i sådär 2 timmar . det var hemskt och jag hoppas verkligen inte det blir så mycket folk igen.

Väl hemma kom stina till mig och sen även sarah och ulrika, vi började dricka hemma hos henke och sen drog vi vidare till åker där det var massa nytt folk. Det var inte sådär superkul, men helt okej. Det är inte riktigt min grej att komma in i ett rum och så ligger det en kille och blir avsugen och sen gå in i ett annat och komma på ett annat par med att ha sex. Lite diskret kan man väl vara om man nu måste hålla på med sådan på en fest.

Och lite alkohol i min kropp trodde jag skulle göra mig sjukare, men tvärtom :D idag är jag nästan helt frisk förutom min förkylning. Lovet är slut och jag har haft ett jättebra lov med fullt ös från förra fredagen till idag

Imorgon är det praktik på Gina tricot som gäller, vilket ska bli skit kul :D Kommer bli helt shopping tokig. Men det är slut på sådant nu.

Ikväll kommer mamma och christoffer och ska se beck med mig och sen sova här :) jättemysigt! Jag älskar min mamma och min bror hur mycket som helst♥

Nu måste lägenheten städas och speciellt toaletten då några små fialottor spydde ner den imorse :PJag led faktiskt med er mina babes :P haha .. Usch nu blev det ett sånt här långt jobbigt inlägg som jag själv hoppar över att läsa. Men hoppas ni orkar. pusssss

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha sorry / spyflugan ;)

2009-02-22 @ 18:06:02
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha ditt nya namn! ;) det är bra att du har döpt dig själv också :D

2009-02-22 @ 18:12:50
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha nee ;(

2009-02-22 @ 20:01:05
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0