kärlekens dag!! och även VÄNSKAPENS!

Idag är det alla ♥ dag! Den kommer jag fira tillsammans med några av mina älsklingar. För första gången har jag ingen ångest över att jag inte har en pojkvän på alla hjärtans dag. Jag hade pojkvän förra året och det var hur mysigt som helst, men nu är jag singel och mår faktiskt lika bra ändå. Jag menar, jag har ju mina vänner som betyder hur mycket som helst för mig och jag trivs i deras sällskap. Kärleken får komma när den kommer. Jag håller mitt humör uppe ändå och har kul på vägen :D Så jag ser verkligen jätte mycket fram emot ikväll där ulrika fixar myset med mat och sovplats :) ♥



Nu ska jag kila ner med henke, martin och Calle och kolla på innebandy match :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0