mycket händer och jag hinner inte med att skriva

Började dagen med praktik, men jag och madeleine fick gå och handla åt en gammal tant som behövde hjälp i hemmet. Grymt söt tant och hon pratade hela tiden. 2 timmar tog det och handla ska jag säga er, ingen snabb tant där inte.
Fick även göra min första behandling på en kund idag :D jättekul var det och det gick riktigt bra också!

När jag kom hem var jag med bror i 45 min, vi käkade lite mat och sedan drog jag och jobbade i 4 timmar.. Slutade vid 9 och drog därefter hem till henke för att kolla på film med lite trevliga pojkar och en liten sjuk johanna.

Alltså vissa tjejer/kvinnor/tanter är helt orädd för att visa brösten alltså.. Ni ska bara veta hur mycket bröst jag får se när jag praktiserar på spa :P helt sjukt!

Imorgon ska jag först hem till min älskling som fyller 18 år på lite firande :D ska bli jätte trevligt faktiskt! Sen mot kvällen ska jag in med sarah till eskilstuna för att först kolla på I taket lyser stjärnorna och sen äta på kina restaurang :) kommer få en riktigt mysig och trevlig dag imorgon.


nu måste jag sova om jag ska orka med min händelserika morgondag ;) puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0