orm-gasm = stinas favorit!

Jag har nu sen en timma tillbaka suttit och roat mig över msn med stina :D gud så jag har skrattat alltså! Den tjejen slår alla rekord.. jag älskar dig min orm älskare ♥

Dagen har varit seg som bara den ... trodde jag skulle somna där ett tag. Men hade inte så lång dag då jag har dansat idag. Vi dansade till when i grow up, riktigt skoj! Väl hemma gjorde jag en stor lasagne som jag sen åt upp halva av ;) gud så jag moffar lasagne alltså. det finns verkligen inget stopp hos mig när det kommer till den maträtten .. sjukt gott..
Nu har jag nyss druckigt upp mitt te och ska börja runda av lite här nu. Måste få ordentligt med sömn då jag går så långa dagar.

Imorgon ska jag praktisera fram till 3 sen snabbt hem för att sedan jobba i videobutiken från 17.00-21.00 :) längtar faktiskt, det är riktigt kul! Ska även umgås med robban efter jobbet. Mys mys!

nu är det disken som gäller och sedan min sköna säng. jag älskar sängen! puss & kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0