rosa grädde var pricken över i:t!

Har haft ytterligare en jättebra dag :) det kom in en skitsnygg kille idag också som heter linus, jag föll direkt för hans ögon! Jag looovar de var jättefina (a) inte nog med det, det är en utav mina killkompisars kusin ^^ wohoo..  nej nu ska jag inte prata killar .. Var och fikade idag som vanligt på ku, det blev hemgjorda semlor med rosa grädde i. åååh så godis det var :D verkligen supergott. jag har världens magont, så ska ta en ipren innan jag ska sova sen..

Imorgon är det dans :D var länge sen nu eftersom det var lov emellan och allt. ska bli kul!
Är taggad som satan inför fredag också, ska bli såå himla skoj :) 18 års partaj!

Nej nu ska jag vara lite social här över msn ett tag till, sen blir det madrassen. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ska min största babe säga ;) <3

2009-02-26 @ 21:20:45
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0