saknade är stor just nu!

Blev inget stockholm idag med farmor för vi både var skapligt sjuka imorse när vi vaknade... så istället så åkte vi in till stan i södertälje och tittade där.. och ja det var väl bra för jag shoppade genast upp 1500 kr på bara bra kläder :D riktigt nöjd är jag över mina köp, och massa nya festkläder har jag också nu (Y) tack snälla farmor för allting♥ du är allt bra gullig och envis!

Jag kom hem vid 5 tiden och så tog jag det lugnt en stund och andades lite, sedan cyklade jag ner med hosta och feber för att jobba i 2 timmar. Första jag får höra när jag kommer in "tok unge du ska ju vara hemma när du ser ut och mår sådär, dina ögon ser helt konstiga ut!"

men jag kämpade mig igenom dessa två timmar och nu är jag hemma och har knaprat lite godis.. ska strax krypa ner i min älskade säng! Imorgon är det ingen vila heller, utan broccoli har öppnad igen så mitt jobb som servitris är tillbaka .. både kul och inte .. men jag behöver verkligen pengar nu!!!!!!

nej nu säger jag godnatt.. pusspuss

jag hör din röst i mitt huvud
jag saknar tiden då vi träffades
första gången du tog min hand inför alla människor på bion
jag vill inte sakna dig, men jag saknar dig hur mycket som helst.
men jag hoppas att det bara är en tillfällighet.
så många frågor jag vill ha besvarade.
men den störsrta frågan av alla "varför blev det som det blev?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0