saknar mitt långa, tjocka hår!


kolla här liksom ... mitt hår!!!!!!!!!
jag saknar tjockleken och längden.. vafan skulle jag klippa av det för?
Iochförsig så var inte mitt hår inte sådär innan jag klippte det heller, där detta är från mammas mässa 2007 i stockholm när jag var med henne och ställde ut alla smyckena. Nu ska jag bara spara och sköta om mitt hår. Det ska bli tjockt och långt igen! :) Btw ska jag färga håret snart och förändra mig lite. Det kommer bli bruna slingor i en ljusare nyans i hela håret. Så kommer stå kvar som brunett men lite mer liv och färg i håret :) låter inte det bra?! värt att testa iallafall.

Nu måste jag kila ner till bussen :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0