ser fram emot imorgon!

Kvällen igår var jättemysig och vi hade jätteskoj :) skratt hit och dit och en jättebra skräckfilm som fick oss att hålla andan lite då och då. Jag bröt även mitt vad igår, jag är så sjukt dålig! Så nu väntar ett straff som inte är kul för fem öre :S ska försöka köpa mig ur detta. Om ni är intresserade av filmen så heter den Prom night. Riktigt bra!
Vi kom även isäng sent som vi alltid gör. Men inget gjorde väl det förutom att jag är jättetrött idag. Blir chill och myskväll med emelie ikväll framför  film<3

Jag blir bara sjukare och sjukar dock .. nu har jag jätteont i huvudet och hostar som en idiot. Men jag ska hålla mig i skinnet för imorgon kommer ju brudarna på "inflyttningsfest" typ . Äntligen blir den av.. och gud så ni ska få käka god mat och efterrätt. Och nu behöver ni inte chockas av att det är inflyttningsfest tjejer.. vill inte ha några presenter. Ni är mina presenter♥

Aja nu ska jag lägga mig och titta på film med min bästa kompis ... alvedonen!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0