superbra dag!

Vet ni?! Jag sitter vid datorn och helt plötsligt droppar det blod på tangentbordet ... jag rusade till spegeln och det är en fors av näsblod jag har fått :O shit har aldrig haft näsblod i hela mitt liv .. men det måste vara min medicin jag äter ! men lite rädd jag blev. Hatar när det kommer blod från munnen eller näsan .. äckligt!!

Min dag har varit skitbra :D haft hur kul som helst på gina och jag har kommit jättenära emma som verkligen är en urgullig tjej.. tänk så konstigt att man kan vara lika gammal och gå på samma skola utan att ens har pratat med varandra och sen så fort man öppnar munnen så går man skit bra ihop :) sådant tycker alexandra om!

Gina fick iallafall in 35 kartonger med bara nya kläder idag :D jag blev helt lyrisk såklart och hoppa och studdsa. En skitsnygg väska kom in som bara måååååååste bli min .. kanske imorgon (a) nya jeans blir det imorgon också.. Jag har iallafall larmat och galgat massa kläder idag och fixat ute i butiken och sen hjälpt kunder. super nöjd med min dag!


här är väskan föresten. snygg va?!

nu ska jag kila hem till lucas som nyss har kommit hem :D pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är medicinen!

2009-02-23 @ 17:56:28
URL: http://karlzetterlund.blogg.se/
Postat av: Stina

ooooooooooooooooooooooooh, det där var mkt babe!

2009-02-23 @ 18:18:50
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0