Tacobuffe och helg!


Godmorgon mina älskling!
Jag har sovit jättebra, men är grymt trött. Men det gör ju inte så mycket eftersom det är helg efter dagens praktik :D Idag är det tacobuffe på fortet vilket ska bli himla gott. Ska bara ragga sällskap att äta med. Louise?! Freddie?! Jesper?! Linnea?! Emelie?! .. Vi får se vem jag kilar dit med. När jag komme hem idag blir det full rulle, duscha och fixa mig för att sedan åka hem till Natha där en hel del nya människor väntas. Blir nog en jättebra kväll tror jag!

Imorgon ska jag jobba, men det är inte förens kl 14.00 som tur är, vad bjuder kvällen på?! aja det får vi se.. Jag måste sluta planera mitt liv. Någongång ska jag bara packa en väska på 30 min och dra någonstans. Men jag säger absolut inte nu, men någongång i livet ;) hihi..

Men nu måste jag kila ner till bussen. Ha en bra dag! Kom gärna förbi Gina om ni har tid :)
/pusspuss Alex

Hold my hand tonight!

Kommentarer
Postat av: looooouise

givet att vi äter med dig snuffsan :)

2009-02-27 @ 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0