torra alexandra

Kom hem från ku för ett tag sen, alltid lika mysigt där :) Har precis tvättat av min ansiktsmask jag haft en stund. Så nu är jag pigg och fräsch. Nu börjar jag märka att min medicin börjar värka. Mina läppar är torra som russin och mina händer flagnar sönder. Mina slemmhinnor i näsan är helt uttorkade och ansiktet flagnar. Även mina ögon är torra och jag börjar få problem med mina linser :( Men jag ska inte klaga för detta kommer hjälpa mig med min acne. Och jag kommer inte kunna må bättre när jag fått bort mina hemska äckliga finnar .. Jag kommer hoppa av glädje om detta fungerar.

Nej nu ska jag kolla vad som händer över nätet och sen ska jag sova. Imorgon är det dans som gäller :D längtar!
Ska ta mig en banan också ;) pussis



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du samma här! Man går runt som en ända stor flagel! Usch läpparna är nästa värst! Hje jag heter Ulrika och är ett russin hahaha

2009-02-05 @ 14:56:53
URL: http://uica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0