2 mycket bra filmer

Hittills har vi haft en supermysig kväll bejbi och jag :) Och mer mys lär det bli! Är så himla glad att mitt hjärtegull är här hos mig♥
Vi har sett två jättebrafilmer ikväll, en skräckis och en komedi :D



riktigt bra och läskig skräckis, brukar vara missnöjd när jag sett en skräckis då handlingen och spänningen inte är någe vidare bra. Men jag lovar att jag satt i evelinas knä nästan hela filmen och den var både riktigt läskig och hade bra handling . Tycker absolut ni ska se den om ni klara av att se skräckfilmer ;) men se till att ha någon att somna bredvid sen bara :D Föresten heter filmen Them



När jag såg framsidan på denhär filmen för ett tag sen så skrek det bara d-å-l-i-g i mig .. Men med brist på filmer ikväll så beslutade vi oss för att se den iallafall. Och till min stor förvåning var den kanon bra och himlans rolig faktiskt (: så den rekommenderar jag verkligen att se! Men paris är ju en riktig blondie om jag får uttala mig, men jag gillade henne i denna film iallafall ;)

Nej nu ska vi mysa vidare, så det blir inget mer bloggande för den här dagen!
Sovgott mina sötnötter, pusspuss/ Alex & Eve

Kommentarer
Postat av: mgb - MR undercover_reporter

Intressant, ingen bild på nya frisyren? Tack på förhand.

2009-01-06 @ 16:04:50
URL: http://mgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0