bra start på dagen

Jag vaknade och var på superbra humör även fast det var tidigt och jag visste att jag skulle till skolan. Men mitt humör försvann lika fort då jag stod ute i kylan och väntade på bussen i 30 min som sen inte kom. Var bara att knalla hem igen, fast jag kanske inte ska klaga då jag bor precis vid busstationen :)
Så nu sitter jag här och försöker fördriva tiden. Inge musik och inget gossip girl för evelina och camilla ligger fortfarande och sover i vardagsrummet.

Hade jättesvårt att somna inatt "/ la mig i sängen vid tolv och somnade inte förens 3. Tankarna snurrade som tusan och jag kunde verkligen inte somna. Ett tag var jag påväg att börja grina. Får panik när jag vill sova men tankarna tar över mig totalt. Hoppas jag slipper de hemska tankarna inatt!!

Blir bara 2 timmar i skolan idag och sen bär det av till hudterapeuten som jag sa igår. Smärta smärta!
Vad händer i eftermiddag/kväll då? antar att det blir till att ta det lugt då resten av folket börjar skolan imorgon.

Nej nu ska jag försöka titta på gossip girl tyst tyst tyst.. kramis /alex

Kommentarer
Postat av: mgb-MrX

Stackars dig! bussar kan vara knepiga.

2009-01-07 @ 11:03:45
URL: http://mgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0