det är sorligt..

Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt, sarah läs nu t-i-d-i-g-t! :D haha .. Sarah brukar alltid tycka att jag sover för länge och missar mina dagar. Men det tycker inte jag då det inte finns så mycket att missa på en lördag eller söndag om man nu inte ska åka iväg och shoppa eller något :) aja åter till dagen.. Ulrika vaknade upp hos mig vilket var väldigt mysigt, vi såg björn gustafssons film igår och han är ju bara för snygg och rolig .. eller vad tycker ni?! Hans kropp är ju bara mmmmmmmm..

Iallafall så har ulrika nyss åkte för hon skulle in och jobba i strängnäs idag, själv har jag nyss tvättat mitt hår som var urk. Nu tänkte jag pallra mig till telefonen och ringa baby för lite viktig information. Sen ska jag försöka få tag på saga som ska komma till mig på fika idag hade jag tänkt :)

Ingen träning idag för att jag fortfarande är sjuk "/ det gör då att hela söndagen kommer suga för det brukar vara träningen som håller mitt humör uppe en söndag som denna. Men det får väl blir serie maraton idag antar jag, vänner, gossip girl och one tree hill :D

Satt och kollade runt på lite bloggar nyss och det är ju många tjejer som har mycket bra att säga och komma med, men det finns ju också några som gör att man ifrågasätter vilken värld vi lever i .. vad är det för människor. Just nu tänker jag på en tjej som heter kissie.. Vad kan hon vara minst 18 år iallafall då hon är ute på krogen varje helg !!!! men shit att hon står ut med sig själv alltså .. kolla bara in detta:



stackars tjej säger jag bara!
Nej nu ska jag sluta ödsla min energi på att bli förbannad på människor som knappt vet vart deras eget huvud sitter. Det är sorligt. kram / Alex

Kommentarer
Postat av: Evelina

så otroligt jobbig tjej! helt sjukt.......

2009-01-18 @ 18:49:49
URL: http://evelinavalgeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0